Yeni internet-qəzet niyə alınmadı?

Rupert Merdokun layihəsi oxucuları maraqlandırmayıb.

“YOUTHinterest” xəbər portalı “USA Today”ə istinadən bildirir ki, avstraliyalı mediamaqnatRupert Merdokun “The Daily” interent qəzeti genişmiqyaslı reklam kampaniyasına rəğmən, yetərincə oxucu toplaya bilməyib.

iPad üçün nəzərdə tutulmuş yeganə və ilk qəzet olan “The Daily”yə ilkin maraqdan sonra oxucuların sayı sürəkli azalmağa başlayıb.
“The Daily” sırf internet üçün hesablanmış kütləvi informasiya vasitələri ilə bağlı iki səs-küylü eksperimentdən biridir.
İkinci eksperiment isə “New York Times” qəzetinin saytına pullu girişlə bağlıdır.
Rupert Merdokun korporasiyası “The Daily”yə 100 milyon dollar investisiya yatırıb. Qəzetin həftəlik abunə qiyməti 1, illik abunəsi ilə 40 dollardır.
Belə qəzetin uğuru üçün ciddi marketinq səylərinin gərəkdiyini deyən ekspertlər haqlı oldular. Qəzetin indiyədək nə veb-saytı, nə RSS kanalı yoxdur. Üstəlik, “The Daily”ni axtarış sistemləri indeksasiya etmədiyindən, qəzetin varlığından yalnız oxucuları bəhs edir.

“Milli.az”

YOUTHinterest haqqında

ABOUT MY BLOG: just for youth . . .
Bu yazı MARAQLI, Məlumat, Uncategorized, WORLD kateqoriyasında dərc edildi və , olaraq etiketləndi. Daimi bağlantını seçilmişlərinizə əlavə edin.

Bir şərh yazın